Beauty news

75η Επέτειος: Η κληρονομία της κ. Estée Lauder!!

Η κ. Estée Lauder, ιδρύτρια του ομώνυμου brand, ήταν μια γυναίκα με όραμα αποτελώντας πρότυπο για πολλούς. Η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το «τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες», καθιστώντας τη από κάθε άποψη μπροστά για την εποχή της. Η κ. Estée Lauder ήταν πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, μια λάτρης αλλά και «μύτη» της αρωματοποιίας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer. Η δημιουργικότητα, το πάθος και η επιμονή της άλλαξαν κυριολεκτικά τη βιομηχανία των καλλυντικών.

1946, η κ. Estée Lauder ίδρυσε το ομώνυμο brand της. Η κ. Estée Lauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η κ. Estée Lauder κατάφερε να πείσει τους αγοραστές του Saks Fifth Avenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Estée Lauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η κ. Estée Lauder «έκλεισε» τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Η παγκόσμια επέκταση της μάρκας είχε ξεκινήσει… δημιουργώντας μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.

1956, η κ. Estée Lauder δημιούργησε την πρώτη πολυτελή κρέμα περιποίησης επιδερμίδας. Το 1956, η κυρία Estée Lauder τόλμησε να δημιουργήσει τη Re-Nutriv, την πρώτη πολυτελή κρέμα παγκοσμίως. Τόσο μοναδική που η ακριβή της σύνθεση της φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο. Η κ. Estée Lauder ανέτρεψε τα δεδομένα πουλώντας την κρέμα Re-Nutriv για 115$, όταν η μέση τιμή αγοράς μιας ενυδατικής κρέμας ήταν $10. Μέχρι τότε, κανείς δεν συνήθιζε να πληρώνει τέτοια ποσά για μια κρέμα προσώπου. Η κ. Estée Lauder ενίσχυσε την πρώτη της «creme of creams» με 26 από τα πιο σπάνια και ακριβά συστατικά στον κόσμο, χρησιμοποιώντας αυτή τη «σπάνια αντιληπτικότητα» προκειμένου να δημιουργήσει ένα χρυσωρυχείο ομορφιάς. Αυτό δεν ήταν τίποτα λιγότερο από επαναστατικό.

1962, η κ.Estée Lauder λάνσαρε την πρώτη συλλογή μακιγιάζ. Ενώ άλλες εταιρείες καλλυντικών λανσάρανε μία απόχρωση τη φορά, η κ. Estée Lauder το 1962 λάνσαρε τη συλλογή The Evening Makeup, την πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιάζ. Γνωρίζοντας ότι μία απόχρωση κραγιόν δε θα μπορούσε να είναι κατάλληλη για όλες τις γυναίκες, οι συλλογές μακιγιάζ της Estée Lauder έδωσαν στις γυναίκες την ελευθερία της επιλογής, προσφέροντας τους μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για τα χείλη, τα μάτια και τα ζυγωματικά. Σήμερα, γνωρίζοντας τις διαφορετικές αποχρώσεις των τόνων και υποτόνων της επιδερμίδας, το μακιγιάζ της Estée Lauder είναι ειδικά σχεδιασμένο να αναδεικνύει το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε είδους επιδερμίδας. Τα Pure Color Lipsticks διατίθενται σε περισσότερες από 100 αποχρώσεις, προσφέροντας την τέλεια επιλογή για κάθε γυναίκα και κάθε στιγμή.

1964, η κ. Estée Lauder μετέτρεψε τα compact σε συλλεκτικά αντικείμενα. Το 1964, η κ. Estée Lauder παρουσίασε το πρώτο της compact solid άρωμα, ένα φακελάκι κρέμας Youth-Dew. Στη συνέχεια και κάθε χρόνο παρουσίαζε νέα σχέδια compact, όπου το 1967 λάνσαρε το κομψό 24ων καρατιών επίχρυσο Golden Alligator Reusable Compact, το απόλυτο αξεσουάρ ομορφιάς για compact πούδρα. Τα compact έγιναν συλλεκτικά αντικείμενα και το compact Golden Alligator πωλείται ακόμα και σήμερα. Από παραδοσιακά cameo, art-deco σχέδια, μέχρι ιδιαίτερες φιγούρες από στρας, τίποτα δεν αντιπροσωπεύει την κληρονομιά της κ. Estée Lauder όπως αυτά τα πολύτιμα συλλεκτικά αντικείμενα.

1982, η κ. Estée Lauder μετεξέλιξε την περιποίηση της επιδερμίδας σε επανόρθωση της επιδερμίδας. Το 1982, η κυκλοφορία του Night Repair άλλαξε την έννοια της περιποίησης της επιδερμίδας, σε επανόρθωση της επιδερμίδας. Ήταν ο πρώτος ορός επανόρθωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας στη βιομηχανία της ομορφιάς και το πρώτο προϊόν ομορφιάς που περιείχε υαλουρονικό οξύ. Κάθε χαρακτηριστικό του προϊόντος ήταν μοναδικό – η ελαφριά υφή, η σύνθεση, η τεχνολογία– παραμένοντας έτσι μέχρι σήμερα. Σήμερα, το εμβληματικό «μικρό καφέ μπουκάλι» με το σταγονόμετρο, εμπνευσμένο από συσκευασίες φαρμακείου, είναι ένα θρυλικό προϊόν. Το πολυπόθητο Advanced Night Repair παραμένει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και ένα από τα πιο αγαπημένα στην ιστορία της μάρκας. Η σύνθεση έχει εξελιχθεί μόνο 4 φορές στα 38 χρόνια της ιστορίας της, με κάθε νέα σύνθεση να προέρχεται από καινοτόμες έρευνες στο χώρο της περιποίησης της επιδερμίδας.

Δεκαετίες πριν από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η κ. Estée Lauder πραγματοποιούσε καμπάνιες από στόμα σε στόμα. Το μότο της ήταν “Telephone, Telegraph, Tell a Woman.” Πίστευε πως οι γυναίκες στις οποίες άρεσαν τα προϊόντα της, θα τα διέδιδαν και στον περίγυρο τους. Πάντα ήθελε να δημιουργεί προσωπικές σχέσεις και να συνεργάζεται απευθείας με τις πελάτισσές της, να απαντά στις ερωτήσεις τους, να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις και να βλέπει τα πρόσωπά τους να φωτίζονται από τη διαφορά που θα μπορούσε να κάνει ένα νέο μακιγιαζ ή κάποιο προϊόν στην εμφάνισή τους – αλλά και στην αυτοπεποίθηση τους. Πίστευε πως για να πραγματοποιήσεις μια πώληση, έπρεπε να αγγίξεις την καταναλώτρια, να της δείξεις τα αποτελέσματα στο πρόσωπό της και να της εξηγήσεις τα προϊόντα.

Related Posts

No Comments

Leave a Reply